Börjar så sakta återvända...

...till de levandes rikes. Gårdagen är så här efteråt bara ett töcken. Hade hög feber och sov bort mycket av tiden. Förmodligen led jag dessutom av vätskebrist då jag inte fick i mig något samtidigt som man "fick ur sig" en hel del.

Nu har sambon feber men hon har hittils klarat sig från magåkommor. Sonen däremot fabricerar de mest outhärdliga blöjorna just nu. Vi sätter dubbla Up&Go blöjor på honom för säkerhets skull för när det kommer så kommer det med fart...

Vi var egentligen fullbokade i jul. Juldagen skulle firas hos min syster som en liten andra julafton då hennes son var hos pappan på julafton. Annandagen skulle vi ha varit på bandy varefter vi skulle ha åkt till min svärfar för en omgång julmat där med. Nu blev det inget av detta utan vi blir nog hemma några dagar till som det ser ut nu.

Det var den julen det. Både kalender- och stämnings-mässigt. Till råga på allt så har den rimfrost vi haft tidigare idag, lagom till annandagsbandyn, precis regnat bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0