Reklamskadade ungar...

Två pojkar går in i kvartersbutiken, en är nio år och den andra är 4 år.
Nioåringen plockar ned en ask OB från hyllan och går fram med den till disken. Expediten säger:
- Dom där måste vara till din mamma väl?
- Nej inte till min mamma säger nioåringen.
- Nehej då måste de vara till din syster, säger expediten förstrött och slår in beloppet i kassan.
- Nej inte till min syster heller svarar pojken.
Nu blir expediten nyfiken och frågar:
- Inte till din mamma och inte till din syster. Vem ska ha dem då?
- Min fyraåriga lillebror svarar pojken.
- Din fyraåriga lillebror? säger expediten förvånat.
Pojken nickar och förklarar:
- Dom sa på tv att om man använder såna här så kan man både simma och cykla, min bror kan inget av det.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha självklart! Och Yes löser fett så prova att dricka ;-)



Jag fick en massa sådant där igår när jag var på akuten också och jag blev lite skakis efteråt, inte lika illa reaktion som du fick i alla fall.

2008-08-20 @ 21:31:42
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0