Har blivit spammad på bloggen...

... ett flertal gånger. Att bara gå in på någons blogg och bara skriva "Kom till min blogg", "Hur är läget", "Var med i min tävling" eller varför inte "Kolla in min blogg" utan att bry sig om vad det står i den blogg man besöker är ohyfsat och löjligt. Nu senast hade jag förmånen att få besök av någon som kallar sig MYRRAH. Hon ville att jag skall delta i en tävling om ett smycke som kommentar på mitt inlägg "Först en sugpropp från döden...". Jag blir riktigt trött på att behöva ta bort denna typen av bloggläsarfiske.

Följande svarade jag henne men uppmaningen kan passa flera "bloggspammare":

"Lägg av och sprid skit i andras bloggar! Hade jag velat vara med i din tävlig så hade det räckt med den första uppmaningen. Du är enbart en spamare och läsarfiskare som uppenbarligen inte har något vettigt att skriva om. Att ha många besökare på din blogg är tydligen ditt livsmål. Att de inte återvänder bryr du dig väl mindre om, bara man kommer in så att du kan få ytterligare en besökare i statistiken..."

Behöver jag säga att hon tog bort min kommentar? Inser också att jag tyvärr genom att skriva detta kanske ger henne lite reklam men det bjuder jag på i så fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0