Jag hade förresten rätt...

...när jag gissade på vad låten handlade om. Under svensexan dök det upp ett bra tillfälle att fråga när han undrade om jag hunnit lyssna på skivan än och han undrade också vilket låt jag tyckte var bäst. Svarade (sanningenligt) att jag tycker att sista låten är bäst (den som jag undrade över). Ställde då motfrågan om den handlade om vad jag trodde? Det visade sig att min gissning var rätt, den handlade mycket riktigt om hans far. Efter att ha fått det bekräftat växte låten ytterligare i mina öron. Jag kände ju också hans far.

Spelade skivan i bilen på väg hem utan att säga något till de andra. De kan få göra den upptäckten själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0