Dagen har förflutit lungt...

... och DAK har inte besvärat mig. Då det inträffade hade "råkat" sprida sig på kontoret har flera kollegor idag uttryckt sitt stöd för mig. Det känns bra att andra vet och jag skall nu försöka ha en normal arbetsrelation med honom. Men jag kommer inte att glömma... så jag kommer nog att vara ganska kylig mot honom under en oöerskådlig framtid...

Tror mig förresten ha kommit på varför han har agg mot just mig. Har inte tänkt på det tidigare trots att det är uppenbart nu när jag väl har kommit på det. För tre år sedan blev han bortpetad från sin dåvarande position för att han inte klarade av jobbet och att kunderna klagade. Strax därefter anställdes jag och det jobb han blev petad från råkar vara precis det jobb som jag har idag...

Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: jaa, antagligen.

ganska dålig stil egentligen att vara sur på dig för att du fått hans jobb. det är ju inte precis något du kunnat rå för.

2008-08-22 @ 20:38:33
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0