Seg dag idag,...

... mycket beroende på den fest jag var på i lördags men också för att vi närmar oss den dag jag måste vara med om när en stor del av de jag idag kallar mina arbetskompisar blir uppsagda från sina jobb. Sitter som sagt i dagliga förhandlingar om detta och vi har nu bara några få pusselbitar kvar att lägga i pusslet som skall bli den lilla organisation som blir kvar. Suck! Vi hoppas in i det sista att det löser sig, åtminstone under uppsägningstiden så att vi får ta tillbaka folk igen men tyvärr kommer en stor del av kompetensen att försvinna då det i sådana situationer inte alltid är de man verkligen vill/behöver ha tillbaka som gör det. De har oftast redan hunnit få annat arbete så även om det går vägen så sitter vi ändå ganska illa till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0