Idag byggde jag en hylla...

... i husvagnen som ersättning för det skåp som jag tagit bort för att bredda sängarna. Det tog sin tid men blev ganska bra. Jag är dock inte helt nöjd så jag skall lägga till ytterligare en hylla men kan inte göra det då jag saknar material. Byggde av fanerade ekskivor jag köpte för länge sedan på IKEA's fyndavdelning. Nu får det bli en sväng dit igen för att "fylla på förråden". Jag skall ta och bygga en hylla till micron också om jag får tag på samma material igen, det passade bra färgmässigt mot övrig inredning i vagnen.

Bredda sängarna ja, det gjorde jag också. Orginal är 70 centimeter och det är på tok för smalt för min smak så jag har lagt på en ribbbotten av björklameller och den tjockaste skummadrassen på IKEA samt en tjock och go bäddmadrass. Nu kommer man att ligga riktigt bra även där.

Då jag kände mig riktigt produktiv så satte jag även upp en extra skena för bordet så att man kan alternera placeringen av det (hänger på väggen i en änden och har ben i andra).

Imorgon fortsätter husvagnsmekandet med rengöring/påfyllning av vattentankar och byte av takventilskåpor. Det kan tom bli tvätt av vagnen om vädret håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0