Är på jobbet...

... men vill åka hem, är helt urless på det här nu. Skall dessutom jobba till minst åtta ikväll...

Såg ett jobb att söka igår. Det är i min gamla branch och kontoret ligger bara en kilometer hemifrån. Verkar vara en ganska liten firma vilket kan vara både bra och dåligt. Vet inget om den eller de som jobbar där mer än att en av de som räknas upp på deras hemsida förmodligen är svärson till en av mina föredetta arbetsgivare. Det kan i så fall ligga mig i fatet om jag beslutar mig för att söka jobbet. Kom på kant med hans svärfar när hans företag började gå dåligt och han gav sig på personalen på olika sätt. Det slutade sedemera med att företaget kursade och vi blev uppdagda. Det är nu snart tio år sedan men han kanske är lika långsint som sin svärfar? Svärsonen kanske t.o.m. är delägare i företaget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0