Vi har köpt husvagn!

Fick nyss äntligen "tummen ur" och slog till. Det blev en (enligt säljaren) synnerligen välvårdad Polar -94 med barnkammare som vi skall hämta i Stockholm på fredag.

Vi har ju inte sett den live än men baserat på alla de bilder säljaren har skickat och allt han har berättat så litar jag på att den verkligen är så fin som det sägs. Han bedyrar att jag inte kommer att bli besviken denna gång när jag berättade om alla de vagnar jag sett hittils där allt verkat så bra i annonserna och när man har pratat med säljare men som visat sig vara ren skit när man väl kom dit. Han är också medveten om att vi åker en väldans massa mil för detta så antingen är den verkligen så bra som han säger eller också ljuger han väldigt övertygande (vilket jag alltså inte tror). Han ville egentligen inte sälja den alls säger han men då de ärvt ett sommarställe som kommer kräva en del jobb har de varken tid eller pengar nog för att ha kvar vagnen.

Jag skall ju jobba egentligen men får försöka ta ledigt och så åker vi upp hela familjen. Det är ju en bit att åka så vi tar med täcken och kuddar så att vi kan begå premiär för campandet redan på hemvägen!

:-)


Kommentarer
Postat av: Bettan

Det där tror jag kommer att bli bra!

Bara det att han tänt belysningen till vagnen då han tog kortet, det vittnar om tanke!

Hoppas det blir bra och att ni får en härlig första tur i vagnen!

2009-08-11 @ 17:13:29
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Tror det är blixten som slår i reflexerna...

2009-08-11 @ 20:47:31
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Det blev inte så bra trots allt... Se senare inlägg!

2009-08-18 @ 21:33:20
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0