Att få läsare till bloggen...

... är inget självändamål. Jag är mycket nöjd med de få läsare jag har och förundras över att någon överhuvudtaget bryr sig om lilla mig och mina göromål.

Nu har dock djävulen flugit i mig och jag skall göra ett litet experiment. Läste på bloggen Babiantuttar att hennes besökarantal gick upp då hon råkat skriva ordet analsex i ett inlägg. Tänkte här ladda på med lite andra runda ord men jag kan egentligen inte med att skriva sånt. Jag gömmer dem helt enkelt nedanför bilden i en text så nu kan ni sluta läsa inlägget. Läs alltså INTE under bilden.







FRA, iPhone, Sexnovell, Paris Hilton, Knulla, SBAB, Nikon, Homemade, Travelpartner, Kuk, Poker, Fitta, Finanskris, Blondinbella, Sex, Carolina Gynning.



Nej, nu får det räcka. Men, är ni fortfarande med? Ni skulle ju sluta läsa...

Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: jag fattar inte heller grejen med halloween. men jag älskar att klä ut mig så jag tar halloweenfester som ett asbra tillfälle att få göra det.



haha, killen med brillor har fått tag i sin maskering bland sin gamla morfars urvuxna kläder. xD





jag är fortfarande med! trots att detdär Paris Hilton kändes lite väl grovt för mig. ;)

2008-10-29 @ 08:56:39
URL: http://humanerror.blogg.se/
Postat av: Malin

Ha ha... ändå säger folk att de inte alls gillar att läsa om snusk! Visst gör vi det, Men kom ihåg!! JAG hittade hit innan du började med det...haha, ha en bra dag!

2008-10-30 @ 11:00:03
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0