Har drabbats av sömnproblem...

...så det är lite snålt med bloggningar nu. Jag är för trött helt enkelt. Har kommit in i en period då jag har svårt att sova och när jag fram på småtimmarna äntligen somnar så är jag lättväckt. Att en bil med lite taskig ljuddämpning åker förbi räcker. Dessutom vaknar sonen ett par gånger per natt nu. Vet inte varför men det är rätt dåligt tajmat med mina sömnproblem.

Har varit på vippen att somna medans jag kör bil. Igår var jag tvungen att stanna på vägen hem för att försöka sova lite. Vilade 20 minuter innan jag vågade åka vidare. Idag samåkte jag som tur var. Skall göra det i morgon också. Känns skönt att veta faktiskt. Det är nämligen ett stressmoment när man skall somna att man vet att det bara är någon timme kvar tills klockan ringer och man skall upp och köra bil i över en timme.

Tänk om man ändå kunde få...

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0