Elisabeth Höglund lämnar SVT...

...i protest mot att hon inte får ha ett eget program. "- Det är många tittare som gillar mig och jag tror att jag blir saknad. Många tycker att jag gjort ett bra jobb " säger Elisabeth...

Det har du inte, säger jag. Det är bara att gratulera SVT till att ha blivit av med sin största tråkmåns. Hon hade varit anställd så länge att man inte kunde bli av med henne. Att hon sade upp sig själv måste vara hennes chefs våta dröm.

Människor som på allvar tror att de är bättre än andra bara för att de har varit med länge är patetiska. Det är inte första gången hon är ute i media och beklagar sig. Att hon nu äntligen gjorde slag i saken hedrar henne i och för sig men inte kan hon väl på allvar tro att någon annan kanal vill ha henne? Hon är ju till och med så stursk så hon inte tänker nedlåta sig till att ringa någon utan de får ringa henne... Hoppas du har en sparad slant på banken för några jobb lär du inte få.

Sveriges fulaste frisyr:
                     

Kommentarer
Postat av: glykofag

Kan inte låta bli att flina. Man kan ju inte lyssna på vad hon säger då man samtidigt måste titta på henne. Brukar mitt i hennes trista rapporter från metalls löneförhandlingar el dyl undra hur hon egentligen går till väga för att fixa fluffet....är det en peruk...nej så fula peruker kan väl inte göras...undrar om hår och smink på svt hjälper till att stå för den där penntrollsfrisyren, eller om de snällt försöker leda in henne på andra spår, tipsa om bra frisörer eller rent av be henne platta till lite för att få plats i bild?



Tack för att jag fick hälla ur mig en gnutta elakhet här så att jag kan vara en god människa resten av dagen.



OT Trevlig resa, fin semester och förhoppning om kärlek, sol och god sömn!

2008-06-14 @ 12:38:12
Postat av: Sanningen

Hej Glykofag!



Ibland bara måste man få vara elak. En slags ventil så att man får släppa lite på trycket...



Penntroll ja, läste att hennes kollegor hade sagt till henne att de pga håret inte kunde koncentrera sig när de skulle prata med henne (i sändning). Synd att ingen bröt ut i skratt så att vi kunde ha fått se det.



Tack för lyckönskningarna!

2008-06-15 @ 22:31:33
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0