Vardagsrummet kommer inte...

... att bli klart till jul men kaminen finns ju på plats så nu blir det till att städa ur rummet så gott det går. Det skall nämligen användas ändå då sju vuxna och två barn kommer att fira julafton här. Det har inte varit helt klart var vi skulle fira jul i och med vår renovering och syrrans separation. men nu är det alltså bestämt att vi är här och förrutom oss själva kommer mina föräldrar, min syster och sambons mamma & syster att vara här.

Beställde därför igår den TV som jag skulle ha köpt när vardagsrummet var klart. Vi får ställa upp den över jul och sedan packa ner den igen för vi har ingen annan plats att ha den på då den är 120 cm bred (50 tum). Hoppas nu bara att den kommer fram innan jul...


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack så mycket för kommentaren i min blogg, har varit slö på att svara nu när jag varit sjuk. Försöker skärpa till mig...

2008-12-16 @ 13:14:48
URL: http://piakallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0