Länge sedan förra...

...inlägget här på Bloggen. Får försöka skärpa mig. Det har dock varit en period nu där nattsömn har uteblivit pga barn som är sjuka och inte vill/kan sova. Detta går ut över allt annat då man konstant är trött och sur. Speciellt jag lider av att inte få tillräckligt med sömn. jag kan slänga ur mig i princip vad som helst. Min hjärna har kopplat loss funktionen att man tänker innan man säger något. Stämningen i familjen sjunker föjdaktligen då alla dras med i en nedåtgående spiral där jag tyvärr är pådrivaren. Inte är det lätt att sköta jobb och skolor heller. I mitt eget fall så pendlar jag ju dessutom med bil 2,5 timmar om dagen. Trafikfarligt är väl det minsta man kan säga om att köra bil när man är så trött.

Det mesta är för tillfället alltså rätt så jobbigt och att blogga är då inte en prioritet. Idag är jag dock hemma med VAB och tog mig en stund att skriva medans sjuklingen sover. Hoppas även kunna sno till mig några minuters extra sömn själv.

      <------------- (Jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0