Fyra lata lediga dagar har passerat...

... och det enda nyttiga jag gjort på hela den tiden är väl att klippa gräset. Nu så här på söndag eftermiddag har jag faktiskt lite dåligt samvete för min brist på aktivitet. TV-tittande är tyvärr den enskilt största aktiviteten under helgen...

Namnkalaset och syrrans födelsedagskalas igår kväll var väl det enda sociala vi gjort dessutom. Man skulle i och för sig kunna se detta som en uppladdning inför vad som komma skall. Varenda helg är nu uppbokad ända fram till midsommar (då vi åker på semester) med bjudningar hit och dit. Vi passar nämligen på att umgås med alla som vi annars inte kommer att träffa förrän fram i augusti när vi kommit hem igen.

Nä, nu skall jag gå och hänga lite tvätt. Det lättar förhoppningsvis det dåliga samvetet lite.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det lät bra att du haft, vad du kallar lata dagar, det tror jag att du behöver!

2009-05-26 @ 06:26:07
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: margit

Kul att läsa din blogg! Dagboksformen är bra att använda. Det gör även jag. Har en väninna som hackar på att jag bloggar, lägger ut allt för offentligheten... men det är kul...

2009-06-13 @ 08:19:10
URL: http://margitholm.blogg.se.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0