Det här blir en tuff månad...

... upptäckte jag nyss. Matade in räkningar på så mycket pengar att det svindlar lite, räkningarna har tydligen hopat sig till denna månad. Utöver "det vanliga" så har sambon köpt mängder av studielitteratur, helårspremie skall betalas för en av bilförsäkringarna och vi har dessutom servat bägge bilarna. Tur man har lite undanstoppat så vi slipper svälta...

Kan inte påminna mig att vi någonsin haft så här stora utgifter en enskild månad. Sambon drar ju inte in några pengar förrutom studiebidrag & lån. Själv vet inte vad jag får i lön denna månad då jag haft VAB men all övertid måste ju synas i kuvertet kan man hoppas.

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Trist med såna månader. Själv får jag bara ut typ tusen spänn i lön nu i mars. Då är det tur att jag har studiestöd (vill inte ta lånet) och en snäll pappa, en snäll mormor, en snäll farmor och en snäll pojkvän.



Så det blir måttligt med skoj i april, men jag tänkte att jag nog vinner 25.000 i månaden i 25 år på triss så jag ska nog klara mig ändå

2009-03-22 @ 08:43:38
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tråkigt att mata in dessa räkningar. Tur att det inte är jag som gör det. Om det tryter får ni koka soppa på en spik;)

2009-03-22 @ 14:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0