Sov riktigt illa inatt...

... och bestämde mig för att stanna hemma i morse när väckarklockan ringde. Gick på toa innan jag tänkte försöka somna om och kommer då på att jag skall på en kurs idag i det intressanta ämnet "Skruvförband" (OBS ironi...). Jag var tvungen att åka i alla fall då kursen är obligatorisk (och nyttig). Usch! Plågade mig själv in i duschen och jag kom till jobbet precis i tid till kursstarten. De första två timmarna var en ren plåga, trots att jag drack rejält med kaffe. Ögonen ville bara igen och jag fick verkligen kämpa för att inte somna. Lyckligtvis blev kursen mer och mer en diskussion kring saker ju längre dagen gick så man fick försöka engagera sig i detta för att hålla tröttheten i schack. När vi var klara på eftermiddagen drog man verkligen en lättnadens suck.

Sedan gjorde jag dagen misstag. Jag gick tillbaka till kontoret för att kolla min mail istället för att åka hem direkt. Eftersom jag inte varit inloggade sedan i onsdags förra veckan så blev jag sittande i tre timmar... Skall nog ta och kompensera mig själv för detta på fredag genom att ta ledigt hela dagen. Vet inte om det är genomförbart förrän jag går hem i morgon men jag skall försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0