Har varit hemma från...

... jobbet idag då jag inte sov en blund i natt. Förbluffande vad dålig man kan bli på att inte sova, det är en synnerligen effektiv tortyrmetod vill jag lova. Jag är samtidigt riktigt förkyld men om man bara hade fått sova så hade jag klarat mig till min arbetsdag ändå. Som det är nu så går det inte då jag jag fryser och svettas om vartannat i femminutersintervaller. Skulle dessutom inte klara av att köra bil i nästan en och en halv timma för att komma till jobbet.

Vad det beror på att jag inte kan sova? Jag vet inte men det har varit sådär med sömnkvaliteten den senaste vackan och det har blivit värre och värre de senaste dagarna. Gick upp 04:00 i morse och såg på konsert med Robbie Williams på SVT. Bra konsert men udda tid att kolla på TV...

Tog en insomningstablett vid 10-tiden på dagen och lyckades då faktiskt somna. Sov då till klockan 14:30 så jag mådde lite bättre igen när jag vaknade. Har bara härdat ut resten av dagen.

Nu är det snart dax att försöka sova igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0