Kvinnan med Sveriges risigaste hår...

...och fulaste frisyr, Elisabeth Höglund meddelar i AB att hon fått sparken från TV4 (medans kanalen säger att hon tagit "time out"...).

Jag får medge att jag hade fel när jag hävdade att hon inte skulle få något nytt jobb men nu måste det väl ändå vara färdigt i rutan? Hur tänkte TV4 när man tog in henne? Att hon skulle locka pensionärer att se på "Förkväll"? Tittar inte på detta program annars men råkade få på programmet tidigare i veckan när Clabbe var där och hon skulle intervjua honom. Jag skämdes å hennes vägnar för hon hade ganska löjliga frågor och jag tyckte hon var allmänt pinsam/rörig. Gå i pension!

Finn ett fel:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0