Hemma hela dagen idag...

... då jag gjort upp att jobba fyra dagar á fem timmar per vecka med torsdagar lediga. Att det blev just torsdag beror på att det inte finns några fasta möten inplanerade denna dag.

Så nu njuter jag av att vara ledig. Sov 7 och en halv timme i natt plus att jag lyckades somna om en liten stund på morgonen efter att sambon gått upp. Har därmed sovit 8 timmar och det kan jag inte minnas när jag senast gjorde. Man skulle ju kunna tro att jag är utvilad nu då men det är jag inte, tvärtom är jag jättetrött.

Nu skall jag ta vara på min lediga tid och röja upp i köket. Sedan skall jag gå till gymmet för första gången på evigheter. Minns faktiskt inte ens när jag sist var där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0