Har en potentiellt dyr och smärtsam dag...

... på gång i morgon. Skall nämligen besikta både MC och min bil varpå jag skall gå till tandläkaren...

Skall ha en hemmadag i morgon och tar då ut innestående tid så att jag hinner med allt. Börjar dock med en sovmorgon (förhoppningsvis) då jag inte har sovit bra på några nätter nu igen. Igår kväll somnade jag inte trots insomningstablett, man blir bara konstig och groggy. Inte blev det bättre av att någon idiot en stund efter midnatt stannade en bil utanför grannhuset och spelade musik på högsta volym samt rusade motorn gång på gång. De höll på en halvtimme med detta och jag var på vippen att ringa efter polisen när de gav sig iväg. Idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0