I fredags var vi hemma hos...

... kompisens nya tjej på parmiddag. Riktigt trevligt var det med god mat och trevligt umgänge. Vi har träffats en gång tidigare när de (och andra) kom över och grillade men detta var första gången som vi verkligen pratade med henne. Kompisen som dessutom fyllde år denna dag, vilket var en av anledningerna till middagen, är upp över öronen betuttad i denna tjej och skriver dagligen inlägg på Facebook med lydelser så som "Livet är underbart! Ha det bäst alla i det härliga vädret!" fastän det regnar ute...

Det här är en av mina allra bästa kompisar och vi har känt varann sedan han började i min klass i fyran på grundskolan. Det är en bra kille som jag önskar allt gott så jag hoppas det håller i sig nu för han har tyvärr gått på några nitar genom åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0