Nu har jag rört till det ytterligare...

... genom att säga till kursarrangören att jag skall delta på älgjakt som startar den 16:e och samtidigt fråga om det fanns något annat kurstillfälle. En kollega till mig hade samtidigt också bett att få byta men då till 15/16:e så svaret till mig var att det inte fanns något annat tillfälle och att kollegan nu fått min plats på kursen.

Nu har jag således ingen kurs alls! Det löser förvissso mitt problem med älgjakten men jag skall kunna förklara det för chefen också utan att han blir sur. Jag har ju ännu inte fått officiellt OK på att vara ledig på fredagen samtidigt som jag lyckades avboka min kurs. Min chef är själv på kurs så jag har inte kunnat prata med honom. Skickade ett förklarande mail till honom och vi kommer förmodligen att springa på varandra i morgon då jag också skall på en utbildning i lokalen brevid den där han går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0