Kalashelgen är över...

... och vi överlevde! Jag var helt slut igår kväll och tog bara bort det värsta stöket innan jag stupade i säng. Är fortfarande helt slut och skall strax gå och lägga mig. Tur det inte är många sådana här helger på året...

Dottern är också nöjd över alla presenter och kalas. Det har dock tagit hårt på henne också. Igår mellan kalaset för klasskompisarna och släktkalaset så var hon så uppskruvad att det knappt gick att prata med henne. Fick sitta och hålla i henne en stund så hon kom ner på jorden igen...

Nu varvar jag alltså ner men i slutet av veckan är det dax att varva upp igen. Då bär det äntligen av till Norrland för årets älgjakt. Så jag har längtat!

Kommentarer
Postat av: coolbettan

Tack för din kommentar!

Skönt med ett peppande!

Längtar efter nästa dopp i röven nu när smärtan är åter, trodde aldrig jag skulle längta efter ett finger i röven:)



2009-10-12 @ 22:42:21
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Jessica - PCT

Vi kör exakt samma runda jo, fast ungefär varannan måndag.

Men bloggtorka har jag, absolut. Tycker inte alls att det är något skoj att skriva just nu, så alla mina löften i bloggen blev bara luft.

2009-10-13 @ 13:20:36
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0