Så är man vaccinerad då!

Fick "användning" för min allergi/astma idag. För första (och sista?) gången har jag fått en fördel av mina åkommor då jag tydligen tillhörde en av de prioriterade grupperna. Pappa, som fick en hjärtinfarkt för inte så länge sedan, fick igår reda på att han tillhörde en sådan grupp och uppmanade mig att kolla vilket jag gjorde i morse. Det var bara att komma in till min vårdcentral var svaret så det blev en kort dag på jobbet...

Nu sitter jag här med en lite ömmande överarm (känns ungefär som lite träningsvärk) och en undran om man blir dålig eller ej. Sambons bror blev rejält dålig efter att han hade fått sprutan och spydde hela natten. De flesta känner ju nästan ingenting så man får väl hoppas på det bästa.

Nej, nu skall jag ha "fredagsmys" med familjen. På återseende!

Kommentarer
Postat av: carin

Hoppas du klarat dig från besvärliga biverkningar.

Jag klarade mig nog rätt så bra tror jag. Värre var det med sonen som låg och vred sig inatt för att han hade så ont i huvudet och mådde jätte illa, han spydde oxå halva natten stackarn.

Så nu hoppas jag verkligen att den gör någon nytta så han slipper de symptomen igen.

Ha en finfin helg.

2009-11-07 @ 12:50:45
URL: http://cojjoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0