Lika som bär, Robert & Daniel!

   
  
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det har du rätt i!

Jag undrar vad Viktoria tänker när hon ser Robert?

Tycker hon Robert är snygg?

2009-03-31 @ 19:20:41
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Helena

Hahaha, nästan klonade :)



Tackar för välkommen hem-hälsningen och för bildkomplimangen. Jag kör med lite olika kameror. Oftast nu för tiden blir det min systemkamera, en Canon EOS 400D. Men den är ju lite jobbig att släpa med överallt, måste kunna bära barn osv också så jag har även en liten kamera, en Panasonic Lumix DMC-FX9 som jag köpte för sisådär tre år sedan eller något. Sedan har vi mobilkameran då men den ger oftast riktiga skitbilder. Bilderna från mina morgonpromenader var dock från mobilkameran så dom lyckades den få till rätt ok ändå :)



Det var Lumixen och mobilkameran som följde med till Teneriffa. Dock hade jag kameran löst i väskan, stoppade i Mayas pipmugg med Pepsi där också vilken läckte så det kom in Pepsi i utrymmet där jag har minneskortet och batteriet så vi får väl se hur länge den överlever, verkar ha klarat sig rätt bra ändå :)

2009-04-01 @ 13:38:03
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0