Kors i taket!

Jag kom iväg i bra tid från jobbet idag. Hade förvisso gjort mer än mina ordinarie åtta timmar men vi skall jobba över igen redan imorgon kväll så det kändes ganska bra att för en gångs skull få komma hem medans det fortfarande var ljust ute. Litegrann kändes det faktiskt som om jag smet från jobbet, så van har man blivit med att jobba över...
 
Nu skall jag bara försöka se till att komma i säng i någorlunda tid också så har man fått ut en bonus för morgondagen också. Det brukar dock vara lättare sagt än gjort, jag har nämligen en osviklig förmåga att sitta och surfa vid läggdax. Nu fick jag dock bloggat ett par timmar tidigare än vanligt så det är ju en bra start åtminnstone...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sliter så mycket!

Var rädd om dig!

2009-03-19 @ 20:42:32
Postat av: Elin lyser upp

Ja hur man känner sig efter motgångar det har jag god erfarenhet av... :) Allt bra?

2009-03-20 @ 07:39:23
URL: http://prinsipesans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0