Byggrapport 10 (+ liten sjukdomsrapport)

Farsan har varit här igen... Han vill att det skall vara klart till helgen så att vi kan fira sonens tvåårsdag i vardagsrummet. Jag tackar och tar emot... Följande har nu hänt:

* TV uppsatt på sin riktiga plats.

* Vägghögtalare uppsatta.

* Foder till en dörr uppsatt.

* Överskåp uppsatta och inklädda med ek runt om.

* Alla spottar är på plats.

Nu återstår det el som skall kopplas ihop och takhögtalare som skall upp sedan är det dax att ställa elektroniken på plats. Får se om jag orkar kraftsamla lite och få till el och högtalarbiten i kväll.

Om någon undrar så, ja, jag är fortfarande sjuk. Börjar bli innerligt trött på det här nu. Är helt orkeslös, minsta kraftansträngning resulterar omedelbart i akut andnöd och svettningar. Att gå ut till postlådan och tillbaka, en promenad på 20 meter och fem trappsteg (x2), är precis vad jag klarar av. Inte ofta man vill åka till jobbet men som det är nu längtar jag faktiskt dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0