Provade en stegräknare...

... igår och idag. Fick syn på en stegräknare som sambon fått av någon men som hon aldrig har använt. På skoj stoppade jag den i fickan innan jag åkte till jobbet igår. Kollade på nätet och såg att man kunde anses som duktig om man fick ihop 10.000 steg på en dag. När jag kollade på kvällen hade jag bara gått 1.400 steg. Det är inte lätt att få ihop så värst många steg när man bara går ut till bilen, in på jobbet vid skrivbordet, till matsalen och tillbaka, till printern och sedan ut till bilen igen...

Idag tog jag åter igen med mig den och nu på kvällen, efter vår promenad så hade jag faktiskt gått 9.400 steg! Jag tror jag bär omkring på den några dagar till...   ;-)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Flitigt att få ihop så många steg!

För drygt ett år sedan fick jag för mig att gå minst 20.000 steg om dagen, j-lar vad jag promenerare, men det gav resultat.

2009-08-11 @ 22:02:40
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0