Över helgen...


... har vi campat på svärfars gräsmatta för att kolla så att förtältet fungerar som det skall (det gjorde det). Dock var det så komplicerat med alla pinnar till "Pentatältet" att vi i när det blev sent söndags kväll bestämde att det fick stå kvar uppe tills på tisdag kväll istället.

Barnen älska att sova i husvagnen, själv är jag inte lika förtjust då jag inte ligger lika bra som hemma. Därför, och för att jag skall upp så tidigt, åkte jag hem i söndags kväll medans sambon och barnen låg kvar. I natt gör vi likadant men sedan får de komma hem igen...

Kommentarer
Postat av: Bettan

Ni får skaffa en tjock och bekväm bäddmadrass!

Det gjorde vi till båten och nu sover jag jättebra!

2009-08-25 @ 20:40:48
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Vi har redan bytt ut orginalmadrasserna/sittkuddarna mot nya från IKEA (stannade till och köpte på vägen hem med vagnen). Ett par tjocka bäddmadrasser står redan på inköpslistan men vi valde bort det just nu då vi tyckte att vi hade bränt för mycket pengar på allt för kort tid.

2009-08-26 @ 19:58:19
URL: http://sanningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0