Har hittat en blogg...

... som drivs av virrhjärnorna Inger Johansson & Jan O Nilson. De beskriver sig själva så här "Fyra ord: Kristna och ödmjuka men rättvisa". Räkna antalet ord i den meningen...



Dessa rikspuckon har regler för vilka som får besöka deras blogg och homosexuella får absolut inte vara där...

Inger skriver om sin dag (idag):
"Idag ringde Lillemor, en kvinna som på sista tiden har råkat ut för en mängd små olyckor. Hon har till exempel haft inbrott, hennes hund som har varit hennes enda sällskap gick bort för två veckor sedan och i förra veckan så bröt hon benet och är nu stillasittande hemma i sin tomma lägenhet. I nästan femton minuter så satt vi och talade i telefon medans hennes tårar rann. Det var i sanning de tråkigaste femton minutrarna i mitt liv."

Hon lämnar inte bara ut en människa som har förtrott sig åt henne, hon är elak också!

Jan O Nilson blev härmodagen bortmotad från en skola där han ville predika sitt budskap. De lägger ut en bild som Jan tagit på ett barn på den akuella skolan och skriver att "Pojken luktade enligt Jan lim".

Undrar om dessa människor finns på riktigt eller om det är en humorsajt? Har suttit och läst kommentarer på denna sida hur länge som helst nu. Riktigt kul och underhållande men samtidigt en aning skrämmande att sådana här människor kanske finns och verkar i mitt eget land.

Snälla låt det vara ett skämt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hmm, ska man skratta eller gråta? Jag hoppas att det är ett skämt, men är inte nå förvånad om dom är på riktigt.

2009-04-29 @ 18:38:15
URL: http://asoderlund.blogg.se/
Postat av: Per Persson

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/201530-fejkbloggen-som-skrammer-kristdemokraterna

2009-05-02 @ 21:46:01
Postat av: Sanningen

Så det var alltså ett avancerat skämt då? Än så har ju inte Inger erkänt... Sveriges snabbast växande blogg verkar hon ha i alla fall!

2009-05-03 @ 11:05:48
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Fiski

jag kanske har extremt dålig humor men jag kan verkligen inte sluta skratta!

dock lite obehagligt detdär med att homosexuella inte får besöka bloggen..

jag hoppas även jag att det är ett skämt!

2009-05-12 @ 10:51:52
URL: http://technophobia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0