Allergishock och kroppsarbete i trädgården...

... brukar hänga ihop för mig, så även denna gång. Farsan har varit här hela dagen och hjälpt mig att ta ner vår 25 meter långa tujahäck med ett par meter på höjden. Jag har på stege stått uppe i busken och sågat medans farsan har stått nere och tagit hand om det jag kastat ner. Har slitit stenhårt hela dagen och är nu helt slut med ömmande muskler och rygg.

Förrutom dessa uppenbara följder av hårt kroppsarbete för en kontorsnisse så har jag även drabbats av allergiska reaktioner så som att jag har lite svårt för att andas, det kliar i ögonen, snoret rinner i en störtflod och jag är rödflammig i ansiktet. Har tagit mediciner men det hjälper inte så mycket. Det lär väl lätta under natten hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0