Vardagsrumsrenoveringen...

... går långsamt men framåt. Tänkte visa hur det ser ut just nu i vardagsrummet.

Murstocken är numer putsad igen och mineritskivorna på träbalken är på plats:



Jag blev ju tvungen att såga upp parketten för att få ner ett ventilationsrör (murstocken till vänster i bild). Det stora ventilationsröret i den bakre delen av bilden är vårt tvättrör från sovrummet ner i tvättstugan. Detta "dike" blev resultatet av parkettsågningen:



Och här har jag fått dit ventilationsslangen med isolering (röret går ner i tvättstugan och ut genom väggen):

Kommentarer
Postat av: Jessica - PCT

Jo, men tvånget är ju mest självbetingat. Jag VILL ju blogga. Jag älskar att blogga, men just nu är jag så självkritisk att det känns meningslöst typ...

2008-10-13 @ 20:37:05
URL: http://piercadeconversetjejen.blogg.se/
Postat av: Helena

Herregud... Ja du vet ju vad du har att göra i alla fall, behöver aldrig få långtråkigt :-)



Jag gick faktiskt hem efter fem timmar idag, hade inte ont men var så sanslöst trött att jag fick inget gjort i alla fall. Ikväll blir det ingen morfin så hoppas jag att jag är tillräckligt pigg för att faktiskt jobba på jobbet i morgon :-)

2008-10-13 @ 21:21:10
URL: http://helenasnackar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0