Trött, trött, trött...

... och åter trött. Det är hur jag känner mig idag. Vet inte riktigt vad jag sysslade med i går kväll men helt plötsligt var det sent och jag kom inte i säng förrän vid 23:30. Sonen, som är förkyld och lite gnällig just nu, tyckte att det var en bra idé att vakna vid 03:00 och somnade sedan inte om förrän vid 05:00 då han också lyckats att väcka sin storasyster. Hon skulle också promt sova i vår säng. Vid 05.15 ringde väckarklockan och det var sannerligen tur att det inte var min tur att köra till jobbet.

Man är inte glad när en 1,5 åring hoppar runt i sängen och sjunger "Bä, bä, vita lamm" klockan 04:00. Jag älskar mina barn men det finns vissa tillfällen då man tvivlar på om man gjorde rätt val när man skaffade dem. I natt var ett sådant tillfälle...

Ungefär så här såg jag ut när jag gled in på jobbet (minus nyckeln i ryggen då...):

Kommentarer
Postat av: Malin

haha...jaa den där åldern känner man igen! Ändå saknar man den så, nu när barnen fyller 14 och 17 nästa år! Helt självständiga är dom, klarar allt de behöver själva. Då funderar man på vart alla åren tagit vägen! På tal om Canal+ så kommer vi absolut att tjäna på det, hoppas familjen gör annat än hänger framför tv:n bara... Själv håller jag med dig, sitter hellre och läser bloggar! Ha en bra dag!

2008-10-16 @ 09:22:00
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Postat av: Malin

oj, det innebär 25 kilo för min del då, huvva, inte värt att väga sig!

2008-10-16 @ 20:26:56
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0