Olof Skipper vill inte släppa taget...

... om mitt medvetande. Funderar på att göra om min blogg med Skipper design. Skall i så fall ha in detta i headern ihop med en bild där jag ser lite mystiskt stylad ut och där det syns att jag ägnar minst ett par timmar om dagen åt att spegla mig själv:

"Sanningen, En av världens mest intressanta bloggare och utvecklare av nya formuleringar och lingvistiska uttryck som tar människan till nya höjder"

"Att läsa Sanningens blogg istället för "vanliga" bloggar är som att hoppa Fosbury Flopp istället för att dyka över ribban eller som att hoppa V-stil istället för med skidorna ihop. Sanningen är både enklare och effektivare och har av mediaproffs kallats för en bloggrevolution och framtidens sätt att uttrycka sig"

"När Sanningen under senaste OS bloggade om våra verkliga medaljhopp fick han av Sveriges Olympia-ansvariga inte ens ett passerpass in i OS-byn. Så farliga är dessa nya kunskaper för etablissemanget."




Olof Skipper, hahahaha... Sicket rikspucko.

Nej, jag skall inte göra om min blogg. Jag är nöjd med den som den är. Till skillnad från Olof kan jag dessutom stava till etablissemanget...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0