Är så otroligt trött just nu...

...eftersom jag knappt sov något alls i natt. Vet inte vad det var som gjorde det men jag lade mig i normal tid och kunde sedan inte somna. Låg och vred på mig fram till klockan halv tre då jag kände att tröttheten (utmattning) började sätta in. Då vaknar sonen och börjar skrika i högan sky. Sambon vaknar också. Vi blir tvunga att ge honom välling för att han skall lugna ner sig. I vanliga fall så sover han lugnt hela natten i sin egen säng på sitt rum men nu blir vi tvugna att ta in honom till oss eftersom han inte vill somna igen. Klockan är nu 03:15 och jag skall gå upp 05:15 för att köra i över en timme till jobbet... Paniken börjar sprida sig. Efter ytterligare en timme somnar sonen och strax där efter jag. Klockan ringer som vanligt men jag tar ett snabbt beslut att åka en timme senare än vanligt för att precis hinna till dagens första möte då jag ändå åker själv denna dag. Ställer fram klockan och somnar om. Klockan ringer igen och man släpar sig till toan, duschen, matbordet och ut i bilen. Fick syyselsätta mig med diverse saker i bilen för att inte somna på vägen. Trummar (hårt) på låren i takt med musiken, kör ner rutorna, öppnar takluckan, byter ideligen kanal på radion, sjunger med etc. Tur att ingen ser en.

Fördriver dagen med att springa på möten och att dricka stora mängder kaffe. Sedan in i bilen igen och ännu mer sysselsättningar för att inte somna. Nu sitter man här lite efter mat och Bolibompa och märker att jag inte kan tänka klart. När jag pratar så sluddrar jag dessutom lite lätt. Skall gå och lägga mig nu. I morgon skall jag köra själv igen...

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0