Jo, det blev en bloggning...

...men bara en kort en.

Kom hem nu, 16 timmar efter att jag åkte i morse. Ibland blir det långa dagar men jag tycker att jag får gjort så mycket mer på kvällarna. Det är lugnare på jobbet och inte så mycket som stör i kontorslandskapet efter 18:00. efter 19:00 är man oftast ensam. Då kan man till och med dra på lite musik...

I morgon blir det däremot definitivt ingen bloggning. Skall på releaseparty och åker dit direkt från jobbet. Sambon möter upp via tåg och kommer att köra hem efteråt. Jag lär nog passa på och sänka några öl när man har chafför och allt. Lär bli väldans sent innan man är hemma igen och trött lär man också vara så bloggning..., nej det får nog vänta tills på torsdag. Avlägger rapport från partyt då.

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

okej och de du mennar är att de e en bilig eller dyr keps?

2008-06-03 @ 23:13:00
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Henrik Lindmark

haha jo de e dyrt faktisk men nu för tiden är allt dyrt..så man får leva med det :P

2008-06-04 @ 00:16:06
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Helena

Tack! Men någon husvisning blir det inte, jag ska behålla huset, blir lite tufft ekonomiskt och huset är för stort och dyrt för en person egentligen men det ska gå. Jag vill åtminstone prova för både min och barnens skull.

När det gäller avloppet så var det verkligen otur, men jag borde åtminstone inte behöva betala något, det är ju dom som grävde in fjärrvärmen som gjort något galet och då bodde jag ju inte ens här, jag hoppas att det är så i alla fall, lät så på mannen som var här också. Förhoppningsvis är det enda omaket jag behöver gå ignom att vattnet försvinner lite...

Låter tufft med 16 timmars arbetsdag och jag vet hur det känns att kliva upp klockan fem efter sådana där nätter du skrev om tidigare :-) Jag brukar också kliva upp fem för att gå till jobbet och Ellen var alltid lite stökig på nätterna när hon var liten. Är inte roligt... Hoppas du fått sova bra sedan dess i alla fall! Ha så roligt på festen!

2008-06-04 @ 06:59:43
URL: http://helenasnackar.blogg.se
Postat av: Malin*

Haha, kanske inte värt att sätta ett sånt spel i händerna på pensionärerna i alla fall? Med träningsvärkoch dul llär de väl inte kunna gå alls...såvida de inte tar det lite lugnare än dig, ha ha.... Ha en bra dag! Hoppas partyt blev riktigt lyckat!

2008-06-05 @ 06:44:53
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0