Hinner inte med mitt liv just nu...

...känns det som. Träffar knappt mina barn (de sover när man åker och har lagt sig när man kommer hem) och hinner inte med något hemma. Det är ju tur att det har varit så torrt, man behöver inte klippa gräset så ofta då. Jag sover dåligt på nätterna samtidigt som jag pendlar och jobbar övertid (kom hem från jobbet först nu). Bara fem arbetsdagar kvar till semestern och än en gång så jobbar jag över för att kunna vara ledig. Likadant varje gång...

Förra året tog det mig nästa två veckor av min semester att varva ner igen. Det var tur att man hade sju veckor ledigt. I år är det sex veckor som gäller varav de första tre skall spenderas i Italien. Vi åker iväg direkt på midsommardagen. Det är nog bra att komma iväg med en gång så att man snabbt får annat att tänka på. Det och miljöombytet bör hjälpa en att komma in i semesterkänslan snabbt. Hoppas jag...

Jag, om en och en halv vecka?
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0