Har en liten "hemlighet"...

...som jag har burit på ett tag nu. Har inte ens vågar skriva om det här bara utifall att. En person i min närhet är nämligen extremt misstänksam och har så varit en längre tid.
 
I morgon är det nämligen dax för svensexa för min kompis. Jag har stått för all planering och samordning så det har varit en hel del att stå i även om det inte blir något avancerat. 10 personer med starka viljor och olika kalendrar skall enas. Till slut gick det vägen och nu hoppas jag att det skall bli riktigt kul.

Vi hämtar honom hemma i morgon bitti och blir sedan borta över natten. Vi har med hjälp av diverse skenmanövrar nu lyckats att få honom att tro/misstänka att svensexan inte är förrän nästa helg. Själv så tror han att han skall få måla sitt hus i helgen. "Jag har lånat en lång stege av grannen och man måste ju passa på nu när det är så bra väder..." sade han tidigare idag. Enligt mig så blir det nog inget målat förrän på söndag kväll kanske, om han har nyktrat till då...

Så ingen bloggning i morgon med anledning av svensexan. Avlägger rapport när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0