Är lite seg idag...

...så här dagen efter en bröllopsfest. Dagen var mycket lyckad och vigsel avlöpte utan problem, den efterföljande festen likaså. Idag har vi varit på brunch i brudparets trädgård då också presentöppnandet avklarades.

När festen var klar igår vid ett tiden och alla var på väg ut från lokalen trampade jag snett och stukade min fot. Idag går jag omkring med ett specialskydd för fotleden som jag införskaffade sist det hände. Nu var det ett par år sedan men jag har tyvärr en lång historia bakom mig av stukade fötter. Denna gång var det ändå ganska lindrigt men risken är alltid att göra det en gång till tätt inpå. Då blir det riktigt illa. Därav försiktighetsåtgärden med skyddet...

Så här ser det ut (men mitt är svart):
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0