Magsjuka!

Efter att ha genomfört en så gott som perfekt julafton förberedde man sig för att gå till sängs efter att alla gäster hade gått hem. Klockan hade hunnit bli ungefär ett på natten och medans jag borstade tänderna kände jag mig helt plötsligt illamående. 10 minuter senare ligger jag dubbelvikt över porslinstronen... Först nu 36 timmar senare orkar jag ta mig upp ur sängen annat än för att gå på toa.

Dottern blev också dålig men ett par timmar senare. Hon repade sig dock mycket fortare än mig och spelar nu Wii-spelet "Bilar" som hon fick i julklapp. Svärmor ringde nyss och meddelade att hon också är sjuk, hon kände sig å andra sidan lite hängig redan när hon var här. Resten av de som var här har inte rapporterat några symptom. Peppar, peppar...


Kommentarer
Postat av: carin

Stackare.

Här drabbades sonen på julafton men än så länge har vi andra klarat oss.

hoppas du mår lite bättre nu.

2008-12-26 @ 19:47:02
URL: http://cojjoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0