Vet att Tourettes är en sjukdom...

...men kan inte sluta skratta åt denna kille:


Kommentarer
Postat av: Fiski

svar: jag vet. det är lite kul xD med tanke på att detta inlägg uppenbarligen går att svara rätt mycket på då du just gjorde det. kan det bero på att de flesta kanske bara svarar på de kommentarer jag skrivit till dem utan att bry sig om vad det står i inlägget där de skickar svaret kanske?



du har helt rätt. jag förstår inte heller grejen med att de varje dag visar vad de har på sig. men det verkar tydligen vara det man blir känd på. eller hur? lite hemskt tycker jag ändå. man borde istället bli känd på att skriva ordentliga inlägg om livet,döden, världen.. vadfan som helst.. men inte bara "mode, mode, mode".



jag antar att jag inte är helt ute och cyklar -__-'

2008-08-09 @ 20:50:41
URL: http://humanerror.blogg.se/
Postat av: Sanningen

Hej Fiski,



Inte för att jag själv kanske skriver om så jätteallvarliga ämnen som de du tar upp men jag skriver om vad som händer mig och min familj(resor, sjukdomar, separationer, barn med bulor etc), mitt jobb (och då inte om hur tråkigt det är...), mitt hus (som genomgår en ständig renovering och utbyggnad), aktuella händelser omkring oss och en och annan rolighet. Sådant som jag själv vill läsa om med andra ord...



Har inte sett din blogg före ikväll men jag kommer att komma tillbaka dit.



Ha en fortsatt trevlig lördag!

2008-08-09 @ 21:04:59
URL: http://sanningen.blogg.se/
Postat av: Fiski

svar: Jag kollade lite snabbt igenom din blogg och den verkar helt klart värd att läsa.

Jag ska inte säga att min blogg är särskilt intressant heller då jag för det mesta bara skriver det som kommer upp i huvudet, saker jag stör mig på osv. Men jag vet själv hur glad man blir när man halkar in på en blogg där inte första inlägget handlar om kläder, chiauauor och kaffe latte så jag tänkte "ja, jag startar en blogg som inte handlar om det!" :P



Tack detsamma! Jag tänker glida in på din blogg flera gånger oxå.

2008-08-09 @ 21:11:07
URL: http://humanerror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0