Måste se till att komma i säng...

...på kvällarna. Jag sover helt enkelt för lite och är jättetrött. Problemet är att jag är lika pigg på kvällarna som jag är trött på dagarna så jag kommer inte i säng när jag borde. Eftersom jag går upp halv sex varje dag så borde jag egentligen sova strax efter tio men trots att jag vet detta så kommer jag alltså inte i säng. Om ni kollar på vilken tidpunkt som inlägg och kommentarer görs här så är det ofta så att de skrivs efter elva. När arbetsveckan är slut så är man rejält trött vill jag lova.

I kväll SKALL jag lägga mig tidigt...

...hoppas jag...   ...om det inte blir så att jag skriver eller läser bloggar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0